Blokkolnám...
2009.12.25. 14:14
...na nem a benzinkutas kismegoldást, bár kétségtelenül édes volt az a mosoly.
A fenébe is, megérdemeltem nem? Gondolom én voltam az egyetlen motoros, így karácsony első napjának reggelén a kúton...
De vissza az eredeti vonalra, ugyanis felkerült a lézerdetektor és blokkoló szerkezet a vasra. Kis segítség a többieknek pár fotóval, vagy ahogy a filmben elhangzott "tudd, hogy értsd!" :)
A kezdés. Megszabadítottam a motort a plexitől (az mögé kerül a fejegység) és meglazítottam a balos oldalidom csavarjait - az mögött fog futni a vezetékköteg.
És most lássuk a doboz tartalmát:
Konzolok és ragasztók, gyorskötözők és csavarok, valamint maga a készülék. Indulhat a munka, kilenc múlt kettő perccel.
Ez lesz az első védelem, a lámpa mögött kényelmesen elvezettem a kábelét, és már ragaszthattam is fel.
Megtisztítottam a plexi mögötti részt, hogy felragasszam a fejegységet. Mintha oda tervezték volna, pont szem előtt, és éppen el is fér.
Ugyanez készen:
A hátsó jeladótól fáztam kicsit, mint kiderült alaptalanul. Igaz kicsit kilóg a motor sziluettjéből, de így nem kellett másik renndszámvilágítást feltenni.
A kábelét gyorskötözővel tüntettem el a hátsó idom alatt, onnantól pedig a váz mellett fut...
...egészen a műszerfalig
A legnagyobb feladat a kábelek eltüntetése lesz...
...az ülés alá pedig egy központi egység kerül, ami a kiegészítő lámpák, a navigáció és a lézerblokkoló áramellátását fogja szolgálni
Még tíz óra sincs, és gyakorlatilag minden alkotóelem a helyén van. Egyszerűbb volt mint gondoltam. De a hőmérő közben egész 15 fokig kúszott a garázs előtt, és ragyogó napsütés lett... majd egy esős délutánon befejezem. Most irány motorozni!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.