Blokkolnám...

2009.12.25. 14:14

 

...na nem a benzinkutas kismegoldást, bár kétségtelenül édes volt az a mosoly.

A fenébe is, megérdemeltem nem? Gondolom én voltam az egyetlen motoros, így karácsony első napjának reggelén a kúton...

De vissza az eredeti vonalra, ugyanis felkerült a lézerdetektor és blokkoló szerkezet a vasra. Kis segítség a többieknek pár fotóval, vagy ahogy a filmben elhangzott "tudd, hogy értsd!" :)

A kezdés. Megszabadítottam a motort a plexitől (az mögé kerül a fejegység) és meglazítottam a balos oldalidom csavarjait - az mögött fog futni a vezetékköteg.

És most lássuk a doboz tartalmát:

 

Konzolok és ragasztók, gyorskötözők és csavarok, valamint maga a készülék. Indulhat a munka, kilenc múlt kettő perccel.

 

Ez lesz az első védelem, a lámpa mögött kényelmesen elvezettem a kábelét, és már ragaszthattam is fel.

 

Megtisztítottam a plexi mögötti részt, hogy felragasszam a fejegységet. Mintha oda tervezték volna, pont szem előtt, és éppen el is fér.

 

Ugyanez készen:

 

A hátsó jeladótól fáztam kicsit, mint kiderült alaptalanul. Igaz kicsit kilóg a motor sziluettjéből, de így nem kellett másik renndszámvilágítást feltenni.

 

A kábelét gyorskötözővel tüntettem el a hátsó idom alatt, onnantól pedig a váz mellett fut...

 

...egészen a műszerfalig

 

A legnagyobb feladat a kábelek eltüntetése lesz...

...az ülés alá pedig egy központi egység kerül, ami a kiegészítő lámpák, a navigáció és a lézerblokkoló áramellátását fogja szolgálni

 

Még tíz óra sincs, és gyakorlatilag minden alkotóelem a helyén van. Egyszerűbb volt mint gondoltam. De a hőmérő közben egész 15 fokig kúszott a garázs előtt, és ragyogó napsütés lett... majd egy esős délutánon befejezem. Most irány motorozni!

A bejegyzés trackback címe:

https://hegylakok.blog.hu/api/trackback/id/tr921622289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása